Ohjelman palvelut jatkuvat hybridimallilla 1.11.2021 alkaen

Covid-19 pandemian aiheuttamien rajoitusten osittaisen päättymisen jälkeen ohjelman asiakas- ja sidosryhmäpalvelut siirtyvät 1. marraskuuta 2021 alkaen ns. hybridimalliin ja normaaliin toimistoaikaan. Henkilökuntamme työskentelee sekä toimistossa että etänä ja toimipisteidemme aukioloajat ovat seuraavat.

Hallintoviranomainen, Lappeenranta Ma-Pe 9.00-16.00 (paikallista aikaa)

Sivutoimipiste, Pietari Ma-Pe 10.00-17.00 (paikallista aikaa)

Suosittelemme asiantuntijatapaamisten sopimisesta toimistolle erikseen joko ottamalla yhteyttä ohjelmaan sähköpostilla official@sefrcbc.fi tai sopimalla asiasta suoraan asiantuntijan kanssa. Ohjelman henkilöstön yhteystiedot: https://www.sefrcbc.fi/fi/yhteystiedot/

Konsultaatiot ja kokoukset järjestetään hyödyntäen etäyhteyksiä, ja mahdollisuuksien mukaan, myös kasvotusten paikan päällä.